JOHBECOn tietosuojakäytäntö
Johbeco-tietosuojakäytännössä käsittelemme sinua koskevia henkilötietoja. Eu:n 25.5.2018 alkaen voimassa olevan uuden yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vuoksi olemme tarkastelleet, miten JOHBECO käsittelee henkilötietoja. Alla olevassa tietosuojakäytännössämme olemme koonneet, miten käytämme sinua koskevia tietoja ja miten työskentelemme yksityisyytesi suojaamiseksi GDPR: n mukaisesti. Voit myös lukea, miten voit edetä, jos haluat tietää, mitä tietoja meillä on sinusta.
1. Yleistä JOHBECO-henkilön henkilötiedoista
1.1 Mikä on henkilökohtainen tieto ja mikä on henkilötietojen käsittely ?
Henkilötietoja pidetään tietoina , jotka voidaan suoraan tai epäsuorasti liittää elävään luonnolliseen henkilöön. Tietokoneella käsiteltyjen henkilöiden kuvat (valokuvat) ja äänitallenteet voivat myös olla henkilötietoja, vaikka nimiä ei mainita.
Salatut tiedot ja erilaiset sähköiset henkilöllisyydet, kuten IP-numerot, lasketaan henkilöiksi, jos ne voidaan yhdistää luonnollisiin henkilöihin. Kaikki henkilötietojen käsittelymuodot ovat henkilötietojen käsittely, kuten kerääminen, rekisteröinti, organisointi, jäsentäminen, tallentaminen, käsittely, lopettaminen, tuotanto, lukeminen, käyttö, luovuttaminen, levittäminen tai toimittaminen yhdistäminen, rajoittaminen, poistaminen tai tuhoaminen.
1.2 Mistä JOHBECO kerää henkilötietojasi?
Keräämme tiettyjä tietoja julkisesti saatavilla olevista tietopalveluista, kuten tietopalveluista. yhdistämme sosiaaliturvatunnuksesi säännöllisesti julkisiin tietoihin varmistaaksemme, että tietosi ovat ajan tasalla ja tarkkoja. Esimerkkejä julkisesti saatavilla olevista tietopalveluista keräämistämme tiedoista ovat nimet ja yhteystiedot. Voimme myös kerätä luottokelpoisuustietoja luottoluokituslaitoksilta, pankeilta tai tietoyrityksiltä.
1.3 Missä JOHBECO käsittelee henkilötietojasi?
JOHBECO käsittelee henkilötietojasi mahdollisuuksien mukaan EU- ja ETA-maissa (Norja, Islanti ja Liechtenstein), koska GDPR tarkoittaa, että kaikilla EU:n jäsenvaltioilla on yhtäläinen henkilötietojen ja henkilötietojen suoja.
1.4 Jakaako JOHBECO henkilötietojasi kenellekään?
Voimme jakaa henkilötietojasi joko henkilötietojen käsittelijän tai riippumattoman rekisterinpitäjän yrityksen kanssa. Vain , jos on tarpeen, että jaamme tietojasi henkilökohtaisen tiedon avustajan kanssa ja niitä säännellään huolellisesti sopimuksissa siitä, miten tietojasi voidaan käsitellä. Henkilötietojen käsittelijät takaavat käsiteltävien henkilötietojen turvallisuuden ja sitoutuvat muun muassa noudattamaan turvallisuusvaatimuksiamme sekä rajoituksia ja vaatimuksia, jotka koskevat henkilötiedot. Henkilötietojen käsittelijämme auttavat meitä muun muassa maksuratkaisuissa, liikenteessä, markkinoinnissa, viestinnässä, rekrytoinnissa ja IT-palveluissa.
Yritykset, jotka ovat riippumattomia rekisterinpitäjiä, voimme myös jakaa henkilötietojasi. Tässä tapauksessa emme ole vastuussa siitä, miten he käsittelevät henkilötietojasi, mutta heidän henkilötietojen hallinta- ja tietosuojakäytäntönsä on voimassa. Riippumattomat henkilöt, joista jaamme henkilötietojasi, ovat valtion viranomaiset (poliisi, veroviranomaiset.m jne.), yritykset, jotka tarjoavat yleistä tavaraliikennettä, ja yritykset, jotka tarjoavat maksuratkaisuja.
1.5 Pääsy henkilötietoihisi, oikaisu ja poistaminen niihin/poistaminen
Sinulla on oikeus saada tietoja käsittelemistämme henkilötiedoista, ja lisäksi sinulla on oikeus pyytää oikaisua, jos jokin tieto on virheellinen. Jos haluat rekisterin purkamisen useammin kuin kerran vuodessa, veloitamme siitä hallinnolliset kustannukset. Tietyissä olosuhteissa henkilötietosi voidaan poistaa, esimerkiksi jos et ole antanut suostumustasi tai peruuttanut suostumustasi.
1.6 Suostumuksen peruuttaminen
Tapauksissa, joissa käsittelemme henkilötietojasi suostumuksesi perusteella , sinulla on oikeus peruuttaa suostumuksesi välittömästi.
1.7 Käsittelyn vastustaminen, etujen ja riskien tasapainottaminen
Henkilökohtaisista syistä voit vastustaa henkilötietojesi käsittelyä, jos itse käsittely perustuu etujen tasapainoon, käsittelyn edun ja yksilöiden yksityisyyteen aiheutuvan riskin väliseen tasapainoon. Jotta voimme jatkaa henkilötietojesi käsittelyä tällaisen vastalauseen jälkeen, meidän on pystyttävä osoittamaan, että meillä on syitä, jotka ylittävät etusi, oikeutesi tai vapautesi . .
1.8 Oikeus tietojen siirrettävyyteen
Sinulla on oikeus saada kopio meille antamistasi henkilötiedoista jäsennellyssä muodossa . Toisin kuin oikeus rekisteröidä otteita, oikeus tietojen siirrettävyyteen , kattaa vain tiedot, jotka olet itse antanut meille ja jotka meidän on tehtävä tiettyjen valittamisen kanssa oikeudelliset perusteet, esim. sopimus kanssasi.
1.9 Evästeet
Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tietokoneellesi, matkapuhelimeesi tai muuhun laitteeseen, kun vierailet verkkosivustolla. Evästeen avulla verkkosivuston tarjoajat voivat tunnistaa laitteesi, kun seuraavan kerran vierailet heidän verkkosivustolla.
Me JOHBECO:lla käytämme sekä istuntoevästeitä (jotka vanhenevat, kun suljet selaimesi) että pysyviä evästeitä (jotka pysyvät laitteessa tietyn ajan tai kunnes poistat ne). JOHBECO käyttää evästeitä parantaakseen sivustoamme ja kokemustasi.
Esimerkkejä siitä, milloin JOHBECO kerää evästeitä, ovat:
• Tallentaminen tuotteista, joissa kävijä on aiemmin käynyt, jossa luokka "Olet aiemmin käynyt".
• Tietojen tallentaminen siitä, mitkä suosikit kävijä on valinnut, jotta tuotteet pysyvät Suosikit (sydän) -kohdassa seuraavalla vierailullaan.
• Vierailijan luokkasivulla valitsemien suodatinasetusten tallennus, jotta kävijän ei tarvitse kirjoittaa sitä uudelleen jokaisen yksittäisen tuotevierailun jälkeen.
• Johbecon verkkosivuilla käyntien tallentaminen markkinointitarkoituksiin. Evästeiden tallentaminen mahdollistaa mainontaamme käyttäjille, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistamme esimerkiksi Googlessa ja Facebookissa sekä muiden kumppaneiden verkkosivustoilla, ohjelmissa ja sähköposteissa. Evästeet mahdollistavat mainosten näyttämisen aiemman selauskäyttäytymisen perusteella.
• Käyttäjätunnusten tallentaminen Google Analytics - työkaluun käyttökokemuksen parantamiseksi.
Monien selainten avulla voit hallita asetuksiasi. Voit asettaa selaimesi kieltämään evästeet tai poistamaan tiettyjä evästeitä.
Muista , että evästeiden estäminen voi aiheuttaa johBECO: n verkkosivuston heikkenemisen tai estää sen tiettyjen osien toiminnan.
Muista, että evästeitä tai kiinnostuksen kohteisiin perustuvaa mainontaa koskeviin asetuksiin on tehtävä muutoksia kullakin laitteella (esim. tietokoneella, tabletilla jne.) selaimet (esim. Chrome, Explorer, Safari jne.)
1.10 Henkilötietojen suoja JOHBECO:n järjestelmässä ja sosiaaliturvatunnusten käsittely
JOHBECO:lla on sekä it-järjestelmät , jotka on suunniteltu suojaamaan luottamuksellisuutta, yksityisyyttä ja pääsyä henkilötietoihin, että myös jäsenneltyjä menettelyjä henkilötietojen käsittelyyn ja -menettelyyn. Vain valtuutettu henkilöstö käsittelee ja heillä on pääsy tunnistettaviin henkilötietoihin JOHBECO: lla, ja käytämme niitä vain käytäntömme paljastamiin tarkoituksiin .
Henkilötunnuksia käsitellään vain, jos se on tarkoituksen kannalta perusteltua, jotta voimme tunnistaa sinut turvallisesti ja jotta kukaan luvaton henkilö ei pääse käsiksi tietoihisi tai jos on toinen hyvä syy.
1.11 Tietosuojakäytännön päätepiste
JOHBECO voi tehdä muutoksia tietosuojakäytäntöön. Uusin versio on aina saatavilla JOHBECO-verkkosivustolla. Jos muutokset ovat olennaisia siinä mielessä, että ne ovat ratkaisevan tärkeitä henkilötietojesi käsittelyn kannalta, sinulle ilmoitetaan sinulle 30 päivää etukäteen JOHBECO:n verkkosivustolla ja sähköposti, jos olet määrittänyt sen. Esimerkkejä merkittävistä muutoksista ovat muutokset ilmoitettuihin henkilötietoryhmiin tai henkilötietoryhmiin.
2. Asiakas
Meille on erittäin tärkeää, että asiakkaana tunnet olosi turvalliseksi tapaamisissa, joita sinulla on kanssamme , ja että ymmärrät, miten ja miksi käsittelemme henkilötietojasi. Pyrimme jatkuvasti parantamaan asiakaskokemustasi, ja henkilötietojesi käsittely on osa sitä. Alla näet tarkemmin, mitä hoitoja teemme ja mihin tarkoitukseen.
2.1 Mitä henkilötietoja JOHBECO kerää ja mihin tarkoitukseen asiakastietoja kerätään ?
Olemme iloisia, että haluat tehdä ostoksia kanssamme! Riippuen siitä, miten teet ostoksia kanssamme tai missä tapauksessa sinulla on, meidän on käsiteltävä henkilötietojasi esimerkiksi maksua, tavaroiden toimittamista tai asiakaspalvelua varten. Käsittelemme vain henkilötietoja , joita tarvitaan, jotta voimme parhaiten vastata sinulle asiakkaana. Täältä voit lukea lisää siitä, mitä tehtäviä ja miksi.
2.1.1 Tarkoitus: Oston/tilauksen käsittely
toimenpiteet:
• Tavaroiden oston/tilauksen hallinta
• Varmista, että osoitteesi on oikea ulkoisen kumppanin avulla.
• Käsittele palautus- tai valitustapauksia.
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Maksutiedot
• Luottotietovirastojen luottoraportit
• Maksuhistoria
• Tilaus- ja toimitustiedot (esim. nimikkeet, määrä, hinta, alennukset, tilausnumero, paketin tunnus)
JOHBECO ei tallenna henkilötunnusta ostettaessa sinua voidaan pyytää syöttämään tämä, kun maksat laskun JOHBECO: n maksupalveluntarjoajalle.
Oikeusperusta: Ostosopimusten suorittaminen
2.1.2 Tarkoitus: Asiakaspalvelutapausten hoitojen hallinta :
• Viesti puhelimitse tai digitaalisilla kanavilla vastaanotettuihin pyyntöihin ja vastaa niihin (sis. sosiaalisessa mediassa).
• Varmista henkilöllisyytesi
• Tukitapausten hallinta ja tutkiminen
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Henkilötunnus (Ruotsi), Syntymäaika (Suomi)
• Asiakkaan kirjeenvaihto (esim. sähköposti, puhelut)
• Tilaus- ja toimitushistoria (esim. nimikkeet, määrä, hinta, alennukset, tilausnumero, paketin tunnus)
• Tekniset tiedot tukilaitteistasi
Oikeusperusta: Oikeutettu etu. (käsittely on välttämätöntä , jotta voimme tyydyttää sinun ja kiinnostuksemme asiakaspalveluasioiden hoitamiseen)
2.1.3 Tarkoitus: Antaa sinulle asiaankuuluvaa tietoa ja inspiraatiota toimenpiteet:
• Hallitse pyyntöäsi saada tietoja ja inspiraatiota uutiskirjeen kautta
• Johbecon lehdistötiedotteiden noutopyynnön hallinta
Henkilötietojen luokat :
• sähköpostiosoite
Oikeusperusta: Oikeutettu etu. (Käsittely on välttämätöntä, jotta voit tyydyttää kiinnostuksesi saada merkityksellisiä tietoja JOHBECO: lta)
2.1.4 Tarkoitus: Kilpailujen ja tapahtumien järjestämiseen ja hallintaan toimenpiteet:
• Kommunikoi kilpailuun osallistuvien osallistujien kanssa.
• Kommunikoi osallistujien kanssa ennen tapahtumaa ja sen jälkeen (esim. merkintöjen, kysymysten tai arviointien vahvistaminen)
• Etsinnän hallinta
• Valitse voittajat ja siirrä voittoja.
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Henkilötunnus tai ikä
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Kilpailumerkinnöissä toimitetut tiedot
• Tapahtumien arvioinnissa annetut tiedot
Oikeusperusta: Oikeutettu etu. (Käsittely on välttämätöntä , jotta voit tyydyttää sinun ja kiinnostuksemme kilpailujen ja tapahtumien järjestämiseen ja hallintaan .)
2.1.5 Tarkoitus: Varauspalvelujen hallinta Hoidot:
• Varausten, uudelleenvarausten ja peruutusten hallinta
• Varausta koskeva ilmoitus (esim. vahvistus, muistutus)
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Kaikki tiedot , jotka päätät antaa
Oikeusperusta: Palvelusopimusten täytäntöönpano (Käsittely on välttämätöntä , jotta voimme täyttää sinun ja meidän palvelusopimuksemme sitoumuksen täyttämiseksi )
2.1.6 Tarkoitus: Arvioida , kehittää ja parantaa palveluitamme, tuotteitamme ja järjestelmiämme kaikille asiakkaillemme toimenpiteet:
• Pystyä tekemään palveluista käyttäjäystävällisempiä, esim. muuttaa käyttöliittymää tiedonkulun yksinkertaistamiseksi tai tuoda esiin ominaisuuksia, joita käytetään usein digitaalisissa kanavissamme . Analyysi, jotta voit tietää, mitä maksuratkaisuja asiakkaalle tarjotaan.
• Pystyä tuottamaan tietoja tavara- ja logistiikkavirtojen parantamiseksi, esim. ennakoimalla ostoja, varastoja ja toimituksia.
• Osata tuottaa dokumentaatiota kehittääkseen ja parantaakseen yrityksen valikoimaa.
• Osata tuottaa dataa, jonka tavoitteena on kehittää ja parantaa yrityksen resurssitehokkuutta ympäristö- ja vastuullisuusnäkökulmasta esimerkiksi ympäristöalalla. Virtaviivaistamalla toimitusten ostoa ja suunnittelua.
• Pystyä tuottamaan dokumentaatiota uusien myymälöiden ja varastojen laitosten suunnittelemiseksi .
• Voimme antaa asiakkaille mahdollisuuden vaikuttaa tarjoamaamme valikoimaan.
• Pystyä tuottamaan dokumentaatiota IT-järjestelmien parantamiseksi vierailijoiden / asiakkaidemme turvallisuuden parantamiseksi yleensä.
• Tarkoituksen täyttämiseksi teemme yleisiä analyysejä tiivistetyssä ja ryhmitetyssä muodossa eli tarkoituksen täyttämiseksi. ei kuitenkaan yksilötasolla, esimerkiksi:
• Miten verkkosivustojamme ja digitaalisia kanaviamme käytetään (esim. millä sivuilla tai sivujen osissa on vierailtu ja mitä hakuja tehdään).
• Ostohistoria
• Maantieteellinen sijainti ja/tai demografinen sijainti.
• Palautetta palveluistamme, tuotteistamme ja kyselytuloksistamme.
• Tiedot asiakkaiden laitteista ja teknisistä asetuksista.
• Analyysien perustana käytetään edellä mainittuja henkilötietoja. Tulos poistetaan tunnistamasta, eikä sitä voi yhdistää sinuun
henkilönä.
Henkilötietojen luokat :
• Osto - ja käyttäjän luomat tiedot (esim. klikkaus ja kävijähistoria)
• Asuinpaikka
• Kirjeenvaihtosi ja palautteesi yrityksen palveluista ja tuotteista
• Asiakkaan käyttämiin laitteisiin liittyvät tekniset tiedot ja asetukset, kuten kieliasetus,
• IP-osoite, selaimen asetukset, aikavyöhyke, käyttöjärjestelmä, näytön tarkkuus ja alusta
• Tiedot siitä, miten olet ollut vuorovaikutuksessa kanssamme (esim. miten käytät palveluita, kirjautumismahdollisuuksia, milloin, missä)
Oikeusperusta: Oikeutettu etu. (Käsittely on välttämätöntä , jotta voimme tyydyttää sinun ja kiinnostuksemme kehittää ja parantaa palveluitamme, tuotteitamme, saatavuutta jne.)
2.1.7 Tarkoitus: Tuotteiden ja palveluiden markkinoiminen toimenpiteet:
• Tarkastele asiaankuuluvia tuotesuosituksia, tee ehdotuksia, muista unohdetut / hylätyt digitaaliset ostoskorit tulevien ostosten tai vastaavien toimien yksinkertaistamiseksi.
• Lähetä suoramarkkinointia sähköpostitse, tekstiviestillä, sosiaalisessa mediassa tai muilla vastaavilla sähköisillä viestintäkanavilla sekä postitse, mukaan lukien kumppaneiden tarjoukset nykyisille asiakkaille kanta-asiakasohjelmiin.
• Jotta ymmärtäisimme, millaista markkinointia tai suoramarkkinointia käytetään, teemme analyysejä mm:
• Miten verkkosivuja ja muita digitaalisia kanavia käytetään.
• Ostohistoria
• Maantieteelliset tiedot
• Tutkimusten tulokset
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Asiakastiedot
• Ostohistoria
• Asiakassegmentit
• Annetut henkilökohtaiset viestintävalinnat
2.1.8 Tarkoitus: Jotta voimme tarjota sinulle asiakkaana etuja ja tarjota toimenpiteitä:
• Tarjota sinulle asiakkaana etuja, yleisiä ja henkilökohtaisia tarjouksia, inspiraatiota, kutsuja tapahtumiin tai muuta suoramarkkinointia.
• Analysoi tietoja, joita keräämme samaan tarkoitukseen, esimerkiksi tarkastelemme ostohistoriaasi, sitä, miten käytät yrityksen verkkosivustoja ja muita digitaalisia kanavia, ikä, asuinpaikkasi , tietyt henkilökohtaiset valinnat (esim. viestintäkanavia) ja tuloksia asiakastyytyväisyyteen tai markkinatutkimukseen.
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Ostohistoria
• Asiakassegmentit
• Käyttäjien luomat tiedot, kuten kävijä- ja klikkaushistoria, perustuvat yrityksen verkkosivujen ja muiden palveluiden käyttöön digitaalisissa kanavissa
• Määritetyt asiakasvalinnat tuotteiden ja palveluiden osalta
• Tekniset tiedot tietokoneesta, matkapuhelimesta ja muista asiakkaan käyttämistä laitteista ja sen asetuksista, kuten kieliasetus
• Sijaintitiedot asiakkaan mobiililaitteista, kuten matkapuhelimesta tai tabletista
Oikeusperusta: Oikeutettu etu. (käsittely on välttämätöntä , jotta voimme tyydyttää sinun ja kiinnostuksemme asiakaspalveluasioiden hoitamiseen)
2.1.9 Tarkoitus: Jotta voit asiakkaana mukauttaa palveluidemme kokemusta; Toimenpiteet:
• Asiakkaana tarjoa sinulle henkilökohtaista sisältöä.
• Voimme pyytää sinua kertomaan meille, miten voimme parantaa palveluamme erilaisten asiakaskyselyjen avulla.
• Yksinkertaista palveluidemme käyttöä (esim. muistuttaa sinua unohdetusta digitaalisesta ostoskorista)
• Tee analyyseja keräämistamme tiedoista tarjotaksesi sinulle henkilökohtaisen kokemuksen palveluistamme.
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Asiakastiedot
• Ostohistoria
• Asiakassegmentit
• Annetut henkilökohtaiset viestintävalinnat
2.2 Onko muita tilanteita , joissa JOHBECO kerää sinusta henkilötietoja asiakkaana ?
JOHBECO käsittelee henkilötietojasi vain tarvittaessa . Jotta voimme käsitellä kaikkia meille kuuluvia velvoitteita ja torjua JOHBECO:hen liittyviä rikoksia ja väärinkäytöksiä, meidän on käsiteltävä tietojasi. Alla voit lukea milloin ja miksi.
2.2.1 Tarkoitus: Yrityksen lakisääteisten velvoitteiden täyttämiseksi Käsittely:
• Noudattaa lakisääteisiä velvoitteita lain, tuomion tai valtioneuvoston päätöksen edellyttämällä tavalla. Tällaiset vaatimukset voivat koskea esimerkiksi tuotevastuuta ja tuoteturvallisuusvaatimuksia, kuten yleisölle ja asiakkaille tiedottamisen kehittämistä tuotehälytyksistä ja tuotteiden takaisinvedoista, kuten tuotteiden takaisinvedoista. viallisen tai haitallisen tuotteen sattuessa. Tai siinä määrin kuin kirjanpitolaki tai rahanpesulaki sitä edellyttää ja se voidaan katsoa henkilöksi.
Henkilötietojen luokat :
• Nimi
• Yhteystiedot (esim. osoite, sähköpostiosoite, matkapuhelinnumero)
• Kirjeenvaihtosi
• Ostoajankohdan, ostopaikan, tuotteen vian/valituksen ilmoittaminen
• Henkilötunnus
• Ostohistoria
• Asiakastiedot
Oikeusperusta : Oikeudellinen velvoite
2.2.2 Tarkoitus: Palvelun väärinkäytön estämiseksi tai Yhtiön vastaisten loukkausten estämiseksi, ehkäisemiseksi ja tutkimiseksi
toimenpiteet:
• Tutkia tai estää petoksia tai muita lainrikkomuksia esimerkiksi tapahtumaraportointi myymälöissä.
• - Estää roskapostin lähettäminen, tietojenkalastelu, häirintä, luvattoman kirjautumisen yritys käyttäjätilille tai muut yrityksen käyttöehdoissa kielletyt toimet.
• Suojaa ja paranna yrityksesi IT-ympäristöä hyökkäyksiltä ja tunkeutumiselta.
Henkilötietojen luokat :
• Osto- ja käyttäjän luomat tiedot (esim. klikkaus ja kävijähistoria)
• Henkilötunnus
• Asiakkaan käyttämiin laitteisiin ja asetuksiin liittyvät tiedot, kuten kieliasetus, IP-osoite, selaimen asetukset, aikavyöhyke, käyttöjärjestelmä, näytön tarkkuus ja alusta
• Analyysi siitä, miten asiakas käyttää yrityksen digitaalisia palveluita
Oikeusperusta: Täytä lakisääteinen velvoite tai oikeutettu etu. (Hoito on tarpeen, jotta voimme tyydyttää oikeutetun etumme estää palvelun väärinkäyttöä tai estää, estää tai tutkia yritystä vastaan)
2.3 Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Meidän JOHBECO:lla on tallennettava joitain tietojasi, jotta voimme täyttää sopimusvaatimukset, täyttää lakisääteiset vaatimukset, kuten kirjanpidon, mutta myös pystyä käsittelemään valituksia. Henkilötietoja säilytetään vain niin kauan kuin on tarpeen ilmoitetun käsittelyn tarkoitusten täyttämiseksi . Tämän jälkeen kaikki henkilötiedot poistetaan JOHBECO:n teurastusmenettelyjen mukaisesti.
2.4 Vastusta käyttämistä suoramarkkinointitarkoituksiin
Asiakkaalla on oikeus luopua suoramarkkinoinnista. Jos et halua meidän käsiteltävän henkilötietojasi suoramarkkinointitarkoituksiin, voit ilmoittaa siitä meille asiakaspalvelumme tai omien sivujemme kautta verkkosivustollamme tai sovelluksessa yksi.
2.5 Keneen otan yhteyttä kysymyksiä varten?
Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojesi käsittelystä, haluat saada rekisteriotteita (saatavilla maksutta kerran vuodessa), peruuttaa suostumuksesi, vastustaa käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksia jne.m. Oletko tervetullut ottamaan meihin yhteyttä. Otamme nämä kysymykset erittäin vakavasti, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on ajatuksia!
JOHBECO AB, Brodalsvägen 13 A, SE-433 38 PARTILLE, on rekisterinpitäjä käsittelemään käsittelemiämme henkilötietoja sinusta. Tavoitat meidät JOHBECO:n asiakaspalvelusta: kundservice@JOHBECO.se.
Jos et ole tyytyväinen henkilötietojesi käsittelyyn ja/tai meiltä saatuihin vastauksiin, sinulla on oikeus tehdä valitus Ruotsin tietosuojaviranomaiselle, joka on valvontaviranomainen. henkilötietojesi käsittelyyn .
3. Rekrytointi
Kun haet kanssamme paikkaa JOHBECO:ssa, meidän on käsiteltävä henkilötietojasi. Kun rekisteröit kiinnostuksen kohteesi ja lähetät hakemuksen, hyväksyt, että käsittelemme tietojasi ja käsittelemme niitä kunnes prosessi on ohi ja poistamme kohtuullisen ajan jälkeen.
3.1 Mitä henkilötietoja JOHBECO kerää ja mihin tarkoitukseen sinusta, joka olet osa rekrytointiprosessia
3.1.1 Tarkoitus: Jotta voimme käsitellä rekrytointiprosessia Toimenpiteet:
• Hakijoiden rekisteröinti
• Ansioluettelon ja saatekirjeen vastaanottaminen ja hallinta
• Ehdokkaiden valitseminen
• Suorittaa rekrytointiprosessi loppuun
Henkilötietojen luokat :
• Nimi ja sukunimi
• Osoite
• Matkapuhelin
• CV
• Henkilökohtainen kirje
Oikeusperusta: Suostumus henkilötietojen käsittelyyn .
3.2 Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Tietoja säilytetään, kunnes prosessi on ohi, tai kohtuullisen ajan sen jälkeen.
3.3 Keneen otan yhteyttä kysymyksiä varten?
Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojesi käsittelystä, haluat saada rekisteriotteita (saatavilla maksutta kerran vuodessa), peruuttaa suostumuksesi, vastustaa käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksia jne.m. Oletko tervetullut ottamaan meihin yhteyttä. Otamme nämä kysymykset erittäin vakavasti, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on ajatuksia!
JOHBECO AB, Brodalsvägen 13 A, SE-433 38 PARTILLE, on rekisterinpitäjä käsittelemään käsittelemiämme henkilötietoja sinusta. Tavoitat meidät JOHBECO:n asiakaspalvelusta: kundservice@johbeco.se.
Jos et ole tyytyväinen henkilötietojesi käsittelyyn ja/tai meiltä saamiisi vastauksiin, sinulla on oikeus tehdä valitus Ruotsin tietosuojaviranomaiselle, joka on henkilötietojesi käsittelyä koskeva valvontaviranomainen.
4. Muut
Jos olet tavalla tai toisella yhteydessä JOHBECO:iin, se voi olla erityyppisiä liike- tai etusuhteita, sillä on samat oikeudet kuin kaikilla muillakin. Siltä osin kuin JOHBECO käsittelee henkilötietoja, kussakin tapauksessa tallennetaan vain hyvin harkittuihin tarkoituksiin tarvittavat henkilötiedot lainsäädäntö.
4.1 Oikeudet – kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?
Käsittely tapahtuu sovellettavan lainsäädännön mukaisesti ja tarkoittaa, että henkilötietoja ei säilytetä pidempään kuin käsittelyn tarkoitus on tarpeen .
4.2 Keneen otan yhteyttä kysymyksiä varten?
Jos sinulla on kysyttävää henkilötietojesi käsittelystä, haluat saada rekisteriotteita (saatavilla maksutta kerran vuodessa), peruuttaa suostumuksesi, vastustaa käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksia jne.m. Oletko tervetullut ottamaan meihin yhteyttä. Otamme nämä kysymykset erittäin vakavasti, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on ajatuksia!
JOHBECO AB, Brodalsvägen 13 A, SE-433 38 PARTILLE, on rekisterinpitäjä käsittelemään käsittelemiämme henkilötietoja sinusta. Tavoitat meidät kundservice@johbeco.se tai +46 31 84 49 50.
Jos et ole tyytyväinen henkilötietojesi käsittelyyn ja/tai meiltä saatuihin vastauksiin, sinulla on oikeus tehdä valitus Ruotsin tietosuojaviranomaiselle, joka on valvontaviranomainen henkilötietojesi käsittelyyn.